خدای من!

خدای من کجاست؟؟؟

بیاین اول خودمون رو پیدا کنیم بعد خدامون رو...

 

خدای من
نه آن قدر پاکم که کمکم کنی و نه آن قدر بدم که رهایم کنی
میان این دو گمم
هم خود را و هم تو را آزار میدهم
هر چه قدر تلاش کردم نتوانستم آنی باشم که تو خواستی
و هرگز دوست ندارم آنی باشم که تو رهایم کنی
آنقدر بی تو تنها هستم که بی تو یعنی “هیچ” یعنی “پوچ
خدایا هیچ وقت رهـــایم نکن . . .



نظرات شما عزیزان:

ترنم ظهور
ساعت15:38---7 مهر 1392
به نام حق

سلام به منم سر بزن
پاسخ: یا حق ولی سایتت وا نمیشه ها!!! ارور میده !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:,

] [ 15:25 ] [ آرمان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه